Najczęściej zadawane pytania odnoście realizacji zamówienia w sklepie Martisevdo
Czy muszę najpierw założyć konto aby dokonać zakupów?
Aby móc kupować w Martisevdo nie musisz posiadać konta klienta. Możesz dokonać zakupów bez rejestracji, jako gość.
Na czym polega rejestracja w Martisevdo?
Rejestracja polega na wypełnieniu krótkiego formularza, w którym podaje się swoje podstawowe dane. Informacje te są nam potrzebne do realizacji zamówienia. Dzięki temu każdy klient ma dostęp do historii swoich zamówień. Do logowania będzie służył podany podczas rejestracji login oraz hasło.
Co uzyskuję rejestrując się w sklepie Martisevdo?
Rejestrując się w sklepie Martisevdo automatycznie zakładasz swoje konto, do którego dostęp ma tylko jego właściciel. Posiadając własne konto:
- możesz szybciej składać zamówienia, dzięki automatycznemu wypełnieniu formularza danych
- widzisz stan swojego zamówienia oraz możesz przeglądać historię wszystkich swoich zakupów.
Zamówiłem dwie rzeczy ale osobno. Czy dostanę je w jednej przesyłce, czy będę musiał płacić dwa razy za przesyłkę?
Zamawiając kilka produktów w oddzielnych zamówieniach można liczyć na czujność naszych pracowników i przesyłkę łączną. Aby tak się stało zamówienie musi jednak być wysłane z tego samego konta. Najlepiej jest skontaktować się z nami i uprzedzić nas o takiej sytuacji lub napisać o tym w komentarzu do zamówienia.
Przez pomyłkę zamówiłem towar, którego wcale nie chcę kupić. Co robić w takiej sytuacji?
Jeśli przypadkiem złożyłeś zamówienie, którego nie chcesz otrzymać, wówczas prosimy o jak najszybszy kontakt z nami pod adres martisevdo@gmail.com lub telefonicznie pod numerem 538112907. Możesz również wejść na swoje konto w Martisevdo, w którym będziesz mógł anulować niechciane zamówienie.